شرایط حساس رئال مادرید در مقابل رئال سوسیداد

شرایط حساس رئال مادرید در مقابل رئال سوسیداد

پایگاه خبری فوتبالی- رئال مادرید امشب باید در هفته پنجم رقابت‌های لالیگا در دیداری سخت و حساس به مصاف رئال سوسیداد برود و اگر امتیاز از دست بدهد، این فرصت را در اختیار بارسلونا می‌گذارد تا اختلاف امتیاز را به 6 یا حتی 7 امتیاز برساند.

به گزارش فوتبالی، شروع فصل برای رئال مادرید مطابق انتظار پیش نرفت. آن‌ها پس از توقف در هفته نخست مقابل مایورکا، در هفته سوم این مسابقات هم برابر لاس پالماس به تساوی رضایت دادند تا شرایط برای رئال مادرید پرستاره این فصل پیچیده شود. هواداران رئال مادرید انتظار داشتند تیمشان با اضافه شدن کیلیان امباپه به راحتی از سد تیم‌های لالیگایی عبور کند، اما مشخص شد که کار امباپه و یارانش در برابر تیم‌های سرسخت اسپانیایی آنقدرها هم راحت نیست.

البته موتور امباپه در آخرین دیدار رئال مادرید که مقابل رئال بتیس برگزار شد روشن شد. این فوق ستاره فرانسوی در این مسابقه موفق شد دو بار برای سفیدهای چامارتین گلزنی کند و به طلسم گل نزدن‌های خودش پایان دهد. حالا کهکشانی‌ها نیاز دارند تا امباپه به روند خوب خودش ادامه دهد و با درخشش در دیدار امشب، پیروزی بعدی را به ارمغان بیاورد.

رئال مادرید امشب باید در مقابل رئال سوسیداد به میدان برود و این در حالی است که فشار زیادی روی این تیم وجود دارد. کهکشانی‌ها باید در برابر یکی از تیم‌های سرسخت لیگ اسپانیا قرار بگیرد، اما شاگردان کارلتو چاره‌ای جز کسب 3 امتیاز ندارند. اگر آن‌ها برابر رئال سوسیداد هم امتیاز از دست بدهند ممکن است خیلی زود امیدهایشان برای قهرمانی در لالیگا کمرنگ شود.

1428