سورپرایز انزو مارسکا برای دیدار امشب چلسی برابر بورنموث

سورپرایز انزو مارسکا برای دیدار امشب چلسی برابر بورنموث

پایگاه خبری فوتبالی- جیدون سانچو، ستاره انگلیسی سابق منچستریونایتد که تابستان امسال به چلسی پیوست، احتمالا امشب در دیدار تیمش مقابل بورنموث برای اولین بار با پیراهن چلسی به میدان برود.

به گزارش فوتبالی، یکی از خریدهای مهم چلسی در تابستان امسال جیدون سانچو بود. بازیکنی که پس از درگیری‌هایی که با اریک تن هاگ داشت، زمستان فصل گذشته راهی بروسیا دورتموند شد اما تابستان امسال راهی چلسی شد تا در لیگ برتر انگلیس به کار خودش ادامه دهد. قرارداد او با چلسی قرضی است، اما یک بند خرید دائمی در قراردادش گنجانده شده است که چلسی می‌تواند تابستان 2025 او را به صورت دائمی به خدمت بگیرد.

البته او برای تثبیت خودش در ترکیب اصلی چلسی کار سختی دارد، چرا که چند رقیب سرسخت همچون ژائو فلیکس، پدرو نتو و میخاییلو مودریک پیش روی خود دارد که همگی در پستی یکسان با سانچو بازی می‌کنند. اگر او کمی از شرایط آرمانی خود دور باشد، بازیکنان دیگری هستند که جای او را در ترکیب اصلی چلسی بگیرند، به همین خاطر سانچو ناچار است بالاتر از سطحی که در منچستریونایتد بازی می‌کرد، بازی کند.

حالا جیدون سانچو این فرصت را دارد تا امشب برای اولین بار با پیراهن چلسی به میدان برود. به نقل از نشریه دیلی میل، جیدون سانچو در دیدار برابر بورنموث فیکس خواهد بود. باید دید آیا می‌تواند مارسکا را با عملکرد خود متقاعد کند یا خیر؟

1428