هافبک گران‌قیمت چلسی، هدف بزرگ آرسنال برای آینده

هافبک گران‌قیمت چلسی، هدف بزرگ آرسنال برای آینده

پایگاه خبری فوتبالی- آرسنال برای تقویت خط هافبک خود تصمیم دارد برای جذب انزو فرناندز، ستاره آرژانتینی چلسی تلاش کند.

به گزارش فوتبالی، انزو فرناندز پس از درخشش در جام جهانی 2022 قطر و انتخاب به عنوان بهترین بازیکن جوان این تورنمنت مورد توجه باشگاه چلسی قرار گرفت و با مبلغی نجومی و هنگفت، بنفیکا را به مقصد آبی‌های شهر لندن ترک کرد و تبدیل به گران‌ترین خرید شیرهای لیگ برتر انگلیس شد. اما شرایط برای او مطابق انتظار پیش نرفت و فرناندز نتوانست همان چیزی را در پیراهن چلسی به نمایش بگذارد که در تیم ملی آرژانتین و بنفیکا نشان داده بود.

او اخیرا مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی از جمله بارسلونا قرار گرفت، اما خودش در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تمایلی به جدایی از چلسی ندارد و می‌خواهد در همین تیم موفق شود. همچنین گفته می‌شود پاری سن ژرمن هم رویای خرید انزو فرناندز را در سر دارد، اما به نظر می‌رسد که در حال حاضر این انتقال بعید باشد، چون اخیرا حواشی زیادی میان انزو فرناندز و مردم فرانسه به وجود آمد.

حالا اما گفته می‌شود که آرسنال آرزوی خرید انزو فرناندز را از چلسی دارد. به نقل از نشریه دیلی میل، آرسنال در حال بررسی شرایط خرید انزو فرناندز است. آرسنال در تابستان امسال برای تقویت کمربند خط میانی خود میکل مرینو را از رئال سوسیداد به خدمت گرفت. ظاهرا میکل آرتتا همچنان می‌خواهد به استحکام خط هافبک تیمش بیافزاید و باید دید آیا در آینده این انتقال نهایی می‌شود یا انزو فرناندز همچنان به کار در چلسی ادامه می‌دهد؟

1428