آشفته بازار پیکان در فوتبال زنان؛ آیا فوتبال زنان پیکان مانند فوتسالش می شود؟

آشفته بازار پیکان در فوتبال زنان؛ آیا فوتبال زنان پیکان مانند فوتسالش می شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- در حالی که تا شروع لیگ برتر فوتبال زنان حدود یک ماه بیشتر باقی نمانده اما تکلیف تیم فوتبال زنان پیکان هنوز مشخص نشده است تا این باشگاه تنها تیم بلاتکلیف لیگ برتر فوتبال زنان در حال حاضر باشد.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال زنان پیکان که سال گذشته و در پی امتیازی که فدراسیون فوتبال به تیم های لیگ برتری مردان داد تشکیل شد و در لیگ برتر فوتبال زنان حضور داشت، این روز ها وضعیت خوبی ندارد و مشخص نیست که آیا آنها برای فصل پیش رو تیم‌داری خواهند کرد یا خیر.

تیم فوتبال زنان پیکان فصل گذشته لیگ برتر را با ایستادن در جایگاه ششمی به پایان رساند. جایگاهی که با توجه به هزینه کرد باشگاه مناسب بود اما این تیم پس از پایان لیگ برتر فصل گذشته به خوابی عمیق رفت. با سقوط تیم مردان این باشگاه هدف کل باشگاه صعود مجدد این تیم به لیگ برتر شد و تیم زنان به فراموشی سپرده شد.

در روز های اخیر و با آمدن رسول خطیبی هم وضعیت تیم زنان پیکان چندان تغییری نکرد و فقط گفته شده با نیلوفر اردلان برای مربیگری توافقاتی صورت گرفته شده اما به نوعی مسئولان باشگاه پیکان این مربی را هم در «آب نمک» خوابانده اند تا وضعیت تیمشان مشخص شود. اکثر بازیکنان کلیدی زنان پیکان هم در نقل و انتقالات تابستانی به تیم های دیگر کوچ کرده اند و حتی اگر پیکان تیم‌داری هم انجام دهد با کمبود بازیکن خوب مواجه خواهد شد و باید به سراغ بازیکنانی برود که تیم های دیگر با آن ها قراردادی امضا نکرده اند. برخی شایعات هم مبنی بر فروش امتیاز پیکان مطرح است و باید دید بالاخره تکلیف این تیم چه می شود.

طبق گفته گلاره ناظمی، مسئول برگزاری بازی های لیگ برتر فوتبال زنان، لیگ برتر از بیست و هفتم مهرماه آغاز می شود. تنها تیمی که تا الان تکلیفش مشخص نیست پیکان است که البته احتمالا یک تیم دیگر هم در روزهای آینده به پیکان بپیوندد.

سال گذشته باشگاه پیکان تیم فوتسالش که مدافع عنوان قهرمانی بود را منحل کرد و حالا این احتمال می رود که همین اتفاق برای تیم فوتبالش هم رخ دهد.

۶۰۰۱