لحظه شماری برای یک اتفاق؛ سه‌شنبه حکم پرونده بیرانوند و پرسپولیس اعلام می‌شود؟

لحظه شماری برای یک اتفاق؛ سه‌شنبه حکم پرونده بیرانوند و پرسپولیس اعلام می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- حکم پرونده علیرضا بیرانوند و تراکتور هنوز اعلام نشده اما ممکن است روز سه‌شنبه تکلیف این موضوع مشخص شود.

به گزارش فوتبالی، علیرضا بیرانوند پس از پایان لیگ بیست‌وسوم قرارداد خود با پرسپولیس را به شکل یک‌طرفه فسخ کرد تا موج جدیدی از حواشی در فوتبال ایران شکل بگیرد. رضا درویش بارها در مصاحبه‌هایی تاکید کرد فسخ بیرانوند غیرقانونی بوده و او باید محروم شود اما بیرو و تیم وکلای او اعتقاد دیگری داشتند و فسخ را موجه می‌دانستند. در این بین برخی رسانه‌ها اعتقاد داشتند جریمه بیرانوند 4 ماه محرومیت و 20 میلیارد تومان پرداخت غرامت به باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور در واکنش به 
شایعه محرومیت بیرانوند گفته بود: "رای 4 ماه محرومیت؟ آقای تاج، این کار اصلا خوب نیست‌. اگر واقعا چنین حکمی باشد، بیرون آمدنش قبل از ابلاغ به باشگاه تراکتور کار درستی نبوده است. اگر چنین رایی بیرون بیاید، واقعا متاسف خواهم شد و برخی ناگفته‌ها را می‌گویم".

علیرضا بیرانوند در چهار هفته ابتدایی درون ترکیب تراکتور حضور داشته و همچنین به آخرین اردوی تیم ملی هم دعوت شد اما هنوز حکم پرونده او و پرسپولیس صادر نشده است. بسیاری انتظار داشتند حکم این پرونده پیش از آغاز فصل جدید صادر شود اما به هر روی تاخیر زیادی در اعلام آن به وجود آمده و حالا طبق ادعای روزنامه خبرورزشی، احتمال دارد این حکم روز سه شنبه نهایی شود.

تراکتوری‌ها اصلا دوست ندارند بیرانوند محروم شود چراکه برای جذب این بازیکن هزینه زیادی پرداخت کردند و با محرومیت او، عملا رشته‌های زنوزی پنبه می‌شود. باید صبر کرد و دید آیا در روز سه‌شنبه این حکم به شکل رسمی اعلام و پرونده بیرانوند و پرسپولیس بسته می‌شود یا نه.

5793