الاهلی، عصبانی به پرسپولیس رسید؛ وقتی رونالدو هم از گل زدن به این تیم عاجز است!

الاهلی، عصبانی به پرسپولیس رسید؛ وقتی رونالدو هم از گل زدن به این تیم عاجز است!

پایگاه خبری فوتبالی- الاهلی در چارچوب هفته سوم لیگ عربستان برابر النصر قرار گرفت و با تساوی یک - یک متوقف شد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در هفته اول لیگ نخبگان آسیا باید در شهر جده مقابل الاهلی عربستان قرار بگیرد. این دیدار برای قرمزها اهمیت بالایی دارد چراکه اولین تجربه آسیایی خوان کارلوس گاریدو است و از طرفی موفقیت در اولین گام، قطعا باعث افزایش اعتماد به نفس بازیکنان قرمزپوش خواهد شد.

الاهلی اما رقیب ساده‌ای برای پرسپولیس نخواهد بود زیرا این تیم بازیکنان باکیفیت پرشماری دارد و از سوی دیگر فوتبال چشم‌نوازی را هم ارائه می‌کند. ادوارد مندی، ایبناز، مریح دمیرال، فرانک کسیه، ریاض محرز، ایوان تونی، روبرتو فیرمینو و... بازیکنانی هستند که دوشنبه قطعا خط دفاعی قرمزهای تهران را اذیت خواهند کرد.

الاهلی روز گذشته و در چارچوب هفته سوم لیگ عربستان مقابل النصر قرار گرفت و تن به تساوی یک - یک داد. الاهلی در این دیدار تیم برتر میدان بود و در دقیقه 9+90 روی اشتباه الحوریجی دروازه خود را باز شده دید تا بسیار عصبانی خود را برای دیدار با پرسپولیس آماده کند. 

خط دفاعی الاهلی آنقدری خوب بود که کریستیانو رونالدو ابر ستاره فوتبال جهان نتوانست کاری از پیش ببرد و با نمره 6.4 یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان زمین بود. الاهلی احتمالا در دیدار روز دوشنبه مقابل پرسپولیس با ترکیب ادوارد مندی، مجراشی، دمیرال، ایبانز، العمار، الجوهانی، فرانک کسیه، البریکان، فیرمینو، ریاض محرز و ایوان تونی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

باید صبر کرد و دید پرسپولیس مقابل این الاهلی آماده چه عملکردی را از خود به جا می‌گذارد و آیا گاریدو می‌تواند در این دیدار دست به کار بزرگی بزند یا نه.

5793