استریمر اسپانیایی به آرزویش رسید: تهیه پیراهن رئال مادرید با اسم مسی!

استریمر اسپانیایی به آرزویش رسید: تهیه پیراهن رئال مادرید با اسم مسی!

پایگاه خبری فوتبالی - هر باشگاه فوتبال، یک بازیکن اسطوره ای دارد  که لیونل مسی در بارسلونا یا ستارگانی نظیر کریستیانو رونالدو و دی استفانو در رئال مادرید چنین شرایطی دارند. 

به گزارش فوتبالی، یکی از فانتزی های عجیب TheGrefg، استریمر سرشناس اسپانیایی این بود که بتواند پیراهن رئال مادرید را با اسم و شماره مسی سفارش بدهد چرا که هم طرفدار رئال است و هم طرفدار بازیکن آرژانتینی.

تلاش این استریمر برای تهیه چنین پیراهنی از باشگاه رئال مادرید شکست خورد چرا که باشگاه رئال اجازه سفارش پیراهن خود با اسم ستاره آرژانتینی را نمی دهد. این استریمر ناامید نشد و سعی کرد که سیستم سایت رئال را سفارش بدهد و اسم مسی را با استفاده از فاصله و به شکل M E S S I سفارش داد اما فروشگاه رئال مادرید دوباره درخواستش را رد کرد. 

این استریمر پس از چندین هفته تلاش به هدفش رسید. در واقع او در کانال یوتوبش از پیراهن جدیدش رونمایی کرد که لباس رئال را با همه جزییات شامل آرم پانزدهمین قهرمانی اروپا خریده است و البته توانسته شماره 10 و اسم مسی را پشت آن هک کند.

اما سوال این جاست که این استریمر چگونه چنین کاری کرده است؟ راهکار او خیلی ساده بوده است. در حقیقت او به فروشگاه رئال مادرید رفته و پیراهن را با شماره 10 و بدون اسم سفارش داده است و بعد از ان به چاپخانه ای دیگر رفته و اسم مسی را به این پیراهن اضافه کرده است!

4125