پیشنهاد یک باشگاه انگلیسی برای خرید ستاره جوان اسپانیایی توسط بارسلونا رد شد

پیشنهاد یک باشگاه انگلیسی برای خرید ستاره جوان اسپانیایی توسط بارسلونا رد شد

پایگاه خبری فوتبالی- تاتنهام در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال سعی در خرید فرمین لوپز، هافبک جوان بارسلونا داشت اما مدیران باشگاه اسپانیایی با این پیشنهاد مخالفت کردند.

به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنانی که در فصل گذشته از آکادمی بارسلونا پرورش پیدا کرد و به تیم اصلی رسید، فرمین لوپز بود. او شاید به اندازه لامین یامال نتوانست هیاهو به پا کند، اما نوید ظهور یک هافبک گلزن با دوندگی بالا را به هواداران بارسلونا داد. این بازیکن پس از درخشش با پیراهن بارسلونا به اردوی تیم المپیک اسپانیا دعوت شد و در رقابت‌های المپیک 2024 هم ستاره اصلی تیمش بود. این بازیکن یکی از عوامل اصلی قهرمانی اسپانیا در این مسابقات بود.

او حالا در بند مصدومیت قرار دارد و برای بازی بعدی تیمش مقابل خیرونا غایب خواهد بود، اما هانسی فلیک بارها در صحبت‌های خود از این هافبک جوان تعریف و تمجید به عمل آورد و اعلام کرد که به محض بازگشت او به آمادگی می‌تواند دقایق زیادی برای بارسا به میدان برود. او تابستان امسال هم پیشنهادهایی دریافت کرد، اما مدیران بارسلونا این پیشنهادات را رد کردند، چون فرمین لوپز را بازیکنی برای آینده باشگاه خود می‌دانند.

به نقل از میگل ریکو، خبرنگار نشریه اسپانیایی رلوو، مدیران تاتنهام در تابستان امسال برای خرید فرمین لوپز پیشنهاد ارسال کردند اما با پاسخ منفی مدیران بارسا مواجه شدند. سران باشگاه لندنی پس از درخشش لوپز در المپیک برای خرید او اقدام کردند. 

1428