دلیل پیوستن مدافع هلندی به منچستریونایتد مشخص شد

دلیل پیوستن مدافع هلندی به منچستریونایتد مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- ماتیس دلیخت، مدافع هلندی منچستریونایتد در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تنها حضور اریک تن هاگ دلیل پیوستن او به منچستریونایتد نبوده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از نقل و انتقالات مهم این فصل فوتبال اروپا، انتقال ماتیس دلیخت هلندی از بایرن مونیخ به منچستریونایتد بود. او پس از درخشش در آژاکس راهی یوونتوس شد، اما در باشگاه ایتالیایی هرگز نتوانست انتظارات را برآورده کند و سرانجام راهی فوتبال آلمان شد و پیراهن بایرن مونیخ را به تن کرد. با این‌که شرایط برای او در بایرن مونیخ کمی بهتر بود، اما باز هم در حد و اندازه‌ای که از او انتظار می‌رفت ظاهر نشد.

او در تابستان امسال به منچستریونایتد پیوست تا بار دیگر با اریک تن هاگ همکاری کند. دوره اول همکاری این دو نفر درخشان بود و موفقیت‌های زیادی را هم برای دلیخت و هم برای تن هاگ به همراه داشت. این مدافع حالا امیدوار است بتواند زیر نظر سرمربی سابق خود شکوفا شود و دوباره نام خود را به عنوان یکی از بهترین مدافعان جهان بر سر زبان‌ها بیاندازد.

اما دلیخت در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تنها دلیل پیوستن او به منچستریونایتد حضور اریک تن هاگ در این تیم نبود. دلیخت در این رابطه گفت: "حضور تن هاگ در منچستریونایتد تنها دلیل من برای آمدن به اینجا نبود. ما داریم درباره منچستریونایتد صحبت می‌کنیم، یکی از بزرگ‎‌ترین باشگاه‌های دنیا. در اینجا فشار زیادی روی بازیکنان حس می‌شود چون هواداران به افتخاراتی که در گذشته به دست آوردند عادت کرده‌اند."

1428