گزارش روز/ نمره منفی ستارگان تراکتور در شبی که "عیبی یوخ" تمام یادگار امام را فرا گرفته بود!

گزارش روز/ نمره منفی ستارگان تراکتور در شبی که "عیبی یوخ" تمام یادگار امام را فرا گرفته بود!

پایگاه خبری فوتبالی- در تقابل با ذوب آهن بیشتر بازیکنان تراکتوراز کیفیت همیشگی‌شان به دور بودند و به اصطلاح در زمین مسابقه سرحال نبودند.

به گزارش فوتبالی، تراکتور که در سه بازی ابتدایی خود در لیگ بیست و چهارم حسابی خوب کار کرده بود و موفق شده بود از 9 امتیاز ممکن به 7 امتیاز برسد شب گذشته و در ورزشگاه خانگی‌اش نتوانست از پس ذوب آهن بربیاید و برای سومین مرتبه پیاپی مقابل این تیم اصفهانی در لیگ برتر تسلیم شد.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی شکست خانگی تراکتور، عملکرد ضعیف ستاره‌های این تیم بود. بیرانوند در قاب دروازه مطمئن ظاهر نشد. شجاع خلیل‌زاده در خط دفاعی عملکرد پرنوسانی داشت. محمد نادری و دانیال اسماعیلی‌فر از حالت کوک خود خارج شده بودند و یکی از خاموش‌ترین روزهای خود را در جناحین زمین تجربه کردند. ریکاردو آلوز و پوستونسکی در مرکز میدان از آن فرم همیشگی خود به دور بودند و گویا در زدن  ضربات آخر به توپ، دقت را فراموش کرده بودند! 

مهدی ترابی هم که چیزی خاصی در برابر ذوب آهن از خودش رو نکرد و در تمام دقایق مسابقه اسیر خط دفاعی ذوب آهن بود. اما از هم این نفرات بدتر، حسین‌زاده شب کابوس‌واری را پشت سر گذاشت و برای اولین بار در دوران حرفه‌ای خود کارت قرمز داور را مقابل دیدگانش دید و از بازی بعدی تیمش هم محروم شد!

دراگان اسکوچیچ در آستانه بازی با الوکره قطر در لیگ قهرمانان آسیا دو، باید تیمش را به لحاظ روحی آماده این مسابقه کند. وظیفه او بازگرداندن تراکتور به تنظیمات کارخانه‌اش است.

9098