مقصر اصلی گل خورده تراکتور؛ یک کاپیتان خسته!

مقصر اصلی گل خورده تراکتور؛ یک کاپیتان خسته!

پایگاه خبری فوتبالی - شجاع خلیل‌زاده را باید مقصر اصلی گل دریافتی تراکتور دانست.

به گزارش فوتبالی، تعطیلات فیفادی برای تراکتور دردسرزا بود و برخلاف ابراز امیدواری درگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی، تیم تحت هدایت این سرمربی ریتم گذشته خود را در بازی دیروز نداشت و در نهایت هم در تبریز با یک گل مغلوب ذوب آهن شد تا اولین شکست فصل را تجربه کرده باشد.

اما جدای از اینکه تراکتور بازی همیشگی را انجام نداده و طراوت بازی های قبلی را نداشت، با نگاهی به گل خورده این تیم می‌توان به راحتی متوجه سوتی بزرگ شجاع خلیل‌زاده شد؛ جایی که کاپیتان تی‌تی‌ها می‌خواهد با ضربه سر توپ را دفع کند اما ناموفق است و گویی به بازیکن ذوب‌آهن پاس می‌دهد تا طراحی حمله صورت گرفته و توپ درون دروازه علیرضا بیرانوند قرار گیرد.

البته این اشتباه شجاع مقدمه کار را فراهم کرد و در ادامه عارف آقاسی هم توسط امید لطیفی گلزن ذوبی‌ها از پیش رو برداشته شد تا هر دو مدافع نامدار پرشورها در این بازی اشتباهات بزرگی داشته باشند.

جالب اینکه دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از بازی خود هم به خستگی کاپیتان تیمش صحه گذاشت ولی مشخص نیست این سرمربی چرا اصرار به بازی دادن به مدافع باتجربه تیمش داشت که ۱۸۰ دقیقه برای تیم ملی بازی کرده بود و در فاصله کمتر از ۷۲ ساعت به اردوی تیم باشگاهی خود اضافه شده بود و اسکوچیچ که در نشست خبری قبل از بازی هم بابت این موضوع ابراز نگرانی کرده بود، باز هم کاپیتان پا به سن گذاشته خود را به میدان فرستاد و این در حالی است که تی‌تی‌ها چند روز بعد باید در اولین بازی آسیایی به میدان بروند.

باید منتظر ماند و دید تراکتور برای بازی بعدی مقابل الوکره قطر چه نمایشی خواهد داشت. تیمی که پس از باخت از هواداران خودی “عیبی یوخ” شنید تا فعلاً همه چیز در تبریز نقش حمایتی داشته باشد.

1997