16 تیم که در لیگ برتر انگلیس کمتر از هالند گل زده‌اند!

16 تیم که در لیگ برتر انگلیس کمتر از هالند گل زده‌اند!

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند مهاجم نروژی منچسترسیتی عملکرد فوق العاده ای در این فصل از رقابت ها داشته است و شروع ایده آلی در جمع سیتیزن ها داشته است.

به گزارش فوتبالی ، در سه هفته ابتدایی این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس، ارلینگ هالند موفق شده است هفت گل به ثمر برساند. هالند دو هت تریک در این سه هفته انجام داده است. ارلینگ هالند با زدن 7 گل در این سه بازی، در حال حاضر بیشتر از شانزده تیم از تیم های لیگ برتر انگلیس گلزنی کرده است. در حقیقت شانزده تا از تیم های لیگ برتر انگلیس از ارلینگ هالند به تنهایی، کمتر گلزنی کرده اند.

این شانزده تیم عبارتند از: برایتون، آرسنال، نیوکسل، برنتفورد، استون ویلا، بورنموث، ناتینگام فارست، تاتنهام، فولام، وستهم، منچستریونایتد، لسترسیتی، کریستال پالاس، ایپسویچ، ولورهمپتون، ساوتهمپتون و اورتون.

منچستر سیتی امروز (شنبه 24 شهریور ماه) از ساعت 17:30 به وقت ایران به مصاف برنتفورد می رود. حضور هالند در این بازی مشخص نیست چرا که یکی از دوستان خانوادگی او درگذشته است و باید دید که پپ گواردیولا به او مرخصی می دهد یا این که در ترکیب سیتیزن ها بازی خواهد کرد. ارلینگ هالند به دنبال این است که در این فصل از رقابت ها هم مثل دو فصل قبل، آقای گل لیگ برتر انگلیس شود.

1471