تصاویری از مراسم خاکسپاری اریکسون فقید با حضور دیوید بکام و روی هاجسون

تصاویری از مراسم خاکسپاری اریکسون فقید با حضور دیوید بکام و روی هاجسون

 پایگاه خبری فوتبالی- مراسم خاکسپاری سون گوران اریکسون، سرمربی سابق تیم ملی انگلیس با حضور دیوید بکام و ۶۰۰ نفر از دوست‌داران او در سوئد برگزار شد.

به گزارش فوتبالی، در ماه ژانویه امسال، سون گوران اریکسون گفت که پس از تشخیص سرطان، در بهترین حالت تنها یک سال دیگر زنده می‌ماند. اما او یک سال زنده نماند و در تاریخ ۵ شهریور امسال، خانواده‌اش اعلام کردند که وی در ۷۶ سالگی درگذشت.

برای برگزاری مراسم خاکسپاری، تابوت اریکسون به کلیسای Fryksande سوئد منتقل شد. این مراسم به دو زبان سوئدی و انگلیسی انجام شد و صدها عزادار در چمنزار بیرون کلیسا جمع شدند تا مراسم خاکسپاری اریکسون فقید را روی یک صفحه نمایش بزرگ تماشا کنند.

در طول این مراسم، به ماه‌های پایانی زندگی اریکسون اشاره شد. هنگام انتقال تابوت او، یک گارد افتخار تشکیل تشکیل گردید. روی هاجسون سرمربی سابق تیم ملی انگلیس و اعضای خانواده سلطنتی سوئد نیز در میان مهمانان حضور داشتند.

دیوید بکام که در زمان تصدی اریکسون کاپیتان سه‌شیرها بود نیز در این مراسم حضور داشت.

اریکسون اولین مربی غیربریتانیایی تیم انگلیس بود که در طی یک دوره پنج ساله یعنی از ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۶، هدایت تیم انگلیس را در سه تورنمنت بزرگ برعهده داشت.

او سه‌شیرها را در در جام جهانی ۲۰۰۲ و یورو ۲۰۰۴ به مرحله یک چهارم نهایی رساند. پدر ۹۵ ساله او در کنار فرزندان وی یعنی لینا و یوهان اریکسون، در این مراسم از حاضران استقبال می‌کردند.

 

1033