هافبک برزیلی منچستریونایتد از این تیم جدا می‌شود؟

هافبک برزیلی منچستریونایتد از این تیم جدا می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- پس از پیوستن هافبک پاری‌سن‌ژرمن به منچستریونایتد در تابستان و نمایش ضعیف کاسمیرو در دیدار مقابل لیورپول، احتمال جدایی این هافبک برزیلی از یونایتد بیش از پیش مطرح شده است.

به گزارش فوتبالی، پس از قوت گرفتن حدس و گمان‌ها مبنی بر احتمال جدایی کاسمیرو در زمستان از جمع شیاطین سرخ، اریک تن‌هاخ می‌گوید با وجود روز بد این هافبک مقابل لیورپول، همچنان به کاسمیرو تکیه می‌کند.

ملی پوش ۳۲ ساله برزیلی پس از اشتباهات منجر به ۲ گل از ۳ گل قرمزهای بندر لیورپول، در ابتدای نیمه دوم تعویض شد. او اکنون با مانوئل اوگارته، هافبک ۴۱ میلیون پوندی که در تابستان از پاریس‌سن‌ژرمن به جمع شیاطین سرخ پیوست، برای حضور در ترکیب اصلی در رقابت است.

تن هاخ در مورد کاسمیرو، ستاره سابق رئال مادرید گفت: من قطعا به او نیاز دارم، مطمئنا. البته که من در مورد وضعیت فعلی با او صحبت می‌کنم، اما همه می‌توانند روز بدی داشته باشند، آیا شما هرگز روز بدی نداشته‌اید؟

سرمربی منچستریونایتد افزود: کاسمیرو باتجربه است و این اولین بار نیست که او روز بدی داشته است. اما فکر می‌کنم این بار هم مثل بارهای قبل بر این شرایط غلبه می‌کند. این شرایط در زندگی عادی است. شما بالا و پایین خواهید داشت.

اوگارته، ملی‌پوش اروگوئه‌ای، امروز شنبه ۲۴ شهریور، می‌تواند برای اولین بار برای یونایتد در دیدار مقابل ساوتهمپتون به میدان برود.

تن‌هاخ در مورد رقابت دو هافبکش گفت: وقتی در این سطح بازی می‌کنید، می‌دانید که همیشه رقابت وجود دارد.

1033