سپاهان از خودش وهمشهری‌اش جلو می‌زند؟/ پیش به سوی بهترین شروع تاریخ لیگ برتر!

سپاهان از خودش وهمشهری‌اش جلو می‌زند؟/ پیش به سوی بهترین شروع تاریخ لیگ برتر!

پایگاه خبری فوتبالی- سپاهان تنها تیم 100 درصدی لیگ بیست و چهارم به حساب می‌آید. 

به گزارش فوتبالی، سپاهان که شروع ایده‌آلی در لیگ بیست و چهارم داشته و فعلا به هیچ یک از رقبای خود رحم نکرده از 4 بازی 12 امتیاز کامل را کسب کرده امیدوار است پس از گذشت تنهایک سال رکورد خیره‌کننده را بشکند و بدین شکل به سمت شکاندن طلسم بزرگ و یک دهه‌ای خود گام بردارد. 

سپاهان که فصل گذشته، در 5 مسابقه ابتدایی‌اش در لیگ برتر به 5 برد متوالی رسید حالا فرصت این را دارد تا در فصل جدید و با کسب تنها یک پیروزی دیگر به رکورد ایده‌آل خود برسد و البته از شانس بالایی برای بهبود بخشیدن به آن برخوردار باشد!

علاوه بر سپاهان لیگ بیست و سوم، ذوب آهن در لیگ سوم هم موفق شده بود 5 بازی ابتدایی خود را با 5 پیروزی پشت سر بگذارند! البته که سپاهان لیگ بیست و سوم تفاضل گل بهتری را نسبت به ذوب آهن لیگ سوم داشته است و به همین خاطر رکورد بهترین شروع تاریخ لیگ برتر در اختیار سپاهانی‌ها قرار دارد. 

شاگردان مورایس اگر بتوانند در 2 بعدی خود در لیگ برتر به برتری دست پیدا کنند و البته در این میان دست به کار بزرگی بزنند و تیم‌های ذوب آهن و تراکتور را شکست بدهند هم رکورد خود را ارتقا می‌دهند و هم عنوان برترین شروع تمامی ادوار لیگ برتر را از آن خود می‌کنند. 

البته این نکته را هم باید ذکر کرد که تنها تیمی که در لیگ برتر شروع ایده‌آلی داشته و به قهرمانی رسیده پرسپولیس لیگ هفتم است که از 4 بازی نخست خود به 12 امتیاز رسیده بود.

9098