اولین باخت دراگان در تراکتور؛ در تبریز نباید به شکست عادت کنی!

اولین باخت دراگان در تراکتور؛ در تبریز نباید به شکست عادت کنی!

پایگاه خبری فوتبالی- دراگان اسکوچیچ اولین شکست خود به عنوان سرمربی تراکتور را تجربه کرد. 

به گزارش فوتبالی، هواداران تراکتور با توجه به ستارگانی در تیم‌شان بازی می‌کنند به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنند و امیدوار هستند در فصل جاری برای اولین بار به قهرمانی در لیگ برتر برسند. خواسته‌ای که با توجه به اسکواد فعلی تراکتور دور از دسترس نخواهد بود و این  تیم از همه لحاظ بستر مناسبی را برای قهرمان شدن در اختیار دارد. 

دراگان اسکوچیچ که با فوتبال ایران بیگانه نیست و سابقه فعالیت در تیم‌های ملوان، فولاد، خونه به خونه و صنعت نفت را در کارنامه دارد حتی موفق شد تیم ملی ایران را به جام جهانی 2022 برساند اما در نهایت نتوانست در این مسابقات روی نیمکت ایران بنشیند. او به خوبی می‌داند که توقعات از تیمش به شدت بالاست و به هرحال هواداران تراکتور هم دیگر نمی‌توانند صبوری به خرج بدهند و بببیند که دوباره نتوانسته‌اند به مقام قهرمانی در لیگ برتر برسند!

اسکوچیچ که تابدنیجای کار در 4 مسابقه هدایت تی‌تی‌ها را برعهده داشته و آمار 2 برد، یک تساوی و یک شکست را از خود برجای گذاشته  حالا باتوجه به اینکه اولین باخت خود را در این تیم تجربه کرده به خوبی باید متوجه باشد که نباید به این وضعیت عادت کند و روی یک مدار سینوسی گام بردارد.

9098