تبریز خانه امن تراکتور نیست؛ دو بازی و یک امتیاز!

تبریز خانه امن تراکتور نیست؛ دو بازی و یک امتیاز!

پایگاه خبری فوتبالی- تراکتور اولین شکست فصل خود را در برابر ذوب آن تجربه کرد. 

به گزارش فوتبالی، تراکتور که بازیکنان باکیفیت بسیار زیادی را در اختیار دارد و به آشیانه ستاره‌های سابق و حال حاضر لیگ برتر بدل شده نتوانست در تقابل شب گذشته خود مقابل ذوب آهن 3 امتیاز خانگی را کسب کند و با وجود اینکه به دلیل اخراج حسین‌زاده، دقایقی از مسابقه را با یک یار کمتر نسبت به حریف دنبال کرد با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. این سومین باخت متوالی تی‌تی‌ها در مصاف با ذوب آهن در لیگ برتر بود!

تراکتور در شرایطی بازی را به ذوب آهن واگذار کرد که موقعیت‌های زیادی را هدر داد و اگر مهاجمان این تیم، قدر فرصت‌های بدست آمده را می‌دانستند به راحتی می‌توانستند برنده مسابقه باشند! 

تی‌تی‌ها که تابدینجای کار موفق به کسب هفت امتیاز شده‌اند تاکنون رنگ برد در تبریز را ندیده‌اند و از دو مسابقه این فصل خود در ورزشگاه یادگار امام (ره) تنها یک امتیاز را دشت کرده‌اند.

 شاگردان اسکوچیچ مقابل پرسپولیس ۱۰ نفره به نتیجه تساوی قناعت کردند و به عبارتی برد را با نتیجه مساوی عوض کردند و شب گذشته هم اسیر بازی هوشمندان گاندوهای اصفهانی شدند و شکست خوردند.

شاگردان اسکوچیچ باید هرچه زودتر این موضوع را حل کنند و نگذارند که امتیازهای مسابقات خانگی خیلی مفت از دست برود. بدون شک همین امتیازات از دست رفته در روز پایانی لیگ برتر حسرت غیرقابل جبرانی را به بار خواهد آورد!

9098