طلسم لطیفی شکست؛ گلزنی مقابل این تراکتور آماده!

طلسم لطیفی شکست؛ گلزنی مقابل این تراکتور آماده!

پایگاه خبری فوتبالی- ذوب آهن اصفهان توانست با تک‌گل امید لطیفی، تراکتور را در یادگار امام از پیش‌رو بردارد. 

به گزارش فوتبالی، تراکتور در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. پرشورها امید داشتند تا با برتری در این دیدار فاصله خود با سپاهان را حفظ کنند اما درنهایت این اتفاق رخ نداد.

 زننده تک گل این مسابقه کسی نبود جز امید لطیفی 24 ساله. مهاجم ذوبی‌ها در دقیقه 67 روی پاس فردین یوسفی توانست دروازه علیرضا بیرانوند را باز کند تا دست به کار بزرگی زده باشد. 

لطیفی اما در این بازی پس از یک فصل ناکامی در گلزنی توانست دروازه گلر شماره یک تیم ملی را باز کند. او آخرین بار در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی توانسته بود زننده یکی از سه گل ذوبی‌ها در مصاف با اف سی کیا باشد، دیداری که 19 بهمن ماه سال 1402 برگزار شد و حالا پس از 218 روز، امید لطیفی هم طلسم گل نزدن هایش در لیگ برتر را شکست و هم توانست برای اولین بار دروازه تراکتور را باز کند.  

لطیفی با این که در لیگ بیست‌وسوم در 23 مسابقه و مجموعا 317 دقیقه به میدان رفته بود اما نتوانست گلی را ثبت کند. او هم‌چنین آخرین بار در لیگ بیست‌ودوم با پیراهن مس رفسنجان و در مصاف با ملوان موفق به گلزنی شده بود. فصلی که امید در طی 694 دقیقه حضور در ترکیب مسی ها، 4 گل زد و 1 پاس گل داد تا میانگین هر 139 دقیقه یک اثر مستقیم روی گل‌های رفسنجانی‌ها را به ثبت رسانده باشد.

7899