چاقو دسته خودش را نبرید!؛ نیازمند دست هم‌تیمی سابق را خواند! (ویدیو)

چاقو دسته خودش را نبرید!؛ نیازمند دست هم‌تیمی سابق را خواند! (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- امید نورافکن در جریان بازی سپاهان- ملوان یک پنالتی هدر داد و مانع از بازگشت تیمش به مسابقه شد!

به گزارش فوتبالی، امید نورافکن که در تابستان امسال برای گذراندن خدمت سربازی راهی ملوان شد و به عنوان سرباز بازیکن، در این تیم شروع به بازی کرد نتوانست در برابر تیم سابق خود یعنی سپاهان عملکرد خوبی داشته باشد و با هدر دادن یک پنالتی در دقیقه 60 مسابقه، مانع از بازگشت ملوانان به بازی شد. باتوجه به فشاری که ملوان در نیمه دوم بر روی دروازه سپاهانی‌ها آورد قطعا گل شدن این ضربه می‌توانست روند مسابقه و حتی نتیجه بازی را تغییر بدهد.

نورافکن که در 3 بازی ابتدایی ملوان در فصل جاری عملکرد تحسین‌برانگیزی داشته و نشان داده که با بقیه سرباز بازیکن‌هایی که برای گذراندن خدمت سربازی خود راهی ملوان می‌شوند تفاوت‌های اساسی دارد بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو می‌بندد و حتی در اولین مسابقه قوهای سپید در برابر گل گهر یک پنالتی را تبدیل به گل کرد و همان پنالتی گل شده ضامن کسب 3 امتیاز مسابقه برای شاگردان مازیار زارع شد. 

https://footballi.net/video/902557/share

نورافکن که سابقه بازی برای همه رده‌های سنی تیم ملی را در کارنامه دارد و حتی در دو بازی اخیر تیم ملی یکی از بازیکنان فوق‌العاده اثرگذار در زمین مسابقه بود نتوانست به تیم سابق خود گلزنی کند و به عبارتی پیام نیازمند که سال‌ها در اردوهای سپاهان و تیم ملی با او هم‌تیمی است دستش را خواند و مانع از به ثمر رساندن گل دوم او در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر شد. 

9098