مقصد بعدی ساوتگیت خارج از انگلیس خواهد بود

مقصد بعدی ساوتگیت خارج از انگلیس خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی- گرت ساوت‌گیت، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال انگلیس، که مدت‌ها هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده داشت، به نظر می‌رسد که قصد دارد تیم بعدی خود را خارج از فوتبال جزیره انتخاب کند.

به گزارش فوتبالی، بر اساس گزارش‌های منتشر شده توسط اسکای اسپورت، ساوت‌گیت در حال بررسی فرصت‌هایی است که در خارج از کشور انگلیس قرار دارند. این تغییر مسیر برای ساوت‌گیت کمی غیرمنتظره به نظر می‌رسد، چرا که او از زمان حضورش در فوتبال جزیره به عنوان بازیکن و سپس مربی، نقشی پررنگ در پیشرفت و مدیریت تیم ملی این کشور داشته است. او با رساندن تیم ملی انگلیس به مراحل بالای رقابت‌های جام جهانی و جام ملت های اروپا جایگاه خوبی در بین مربیان انگلیسی کسب کرد.

با توجه به تجربه مدیریتی و رهبری قوی که ساوت‌گیت در طول دوران مربیگری‌ نشان داده، می‌توان انتظار داشت که تیم های مختلفی برای جذب او علاقه نشان دهند. اگرچه هنوز مشخص نیست ساوت‌گیت دقیقاً به چه تیمی وارد خواهد شد، اما شواهد نشان می‌دهد که او به دنبال چالشی جدید است که فراتر از مرزهای فوتبال جزیره باشد و در کشور تازه‌ای رشد و تأثیرگذاری داشته باشد. گرت ساوتگیت پس از پایان یورو ۲۰۲۴ از تیم ملی فوتبال انگلیس جدا شد و به سال ها حضور روی نیمکت سه شیرها پایان داد.

۱۰۰۹