رئیس الاهلی: می‌خواستیم این ستاره رئال مادرید را بخریم

رئیس الاهلی: می‌خواستیم این ستاره رئال مادرید را بخریم

پایگاه خبری فوتبالی - خالد العیسی رئیس باشگاه الاهلی عربستان تایید کرد که آن ها در تابستان امسال به دنبال جذب وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید بودند. 

به گزارش فوتبالی، الاهلی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2 فصل اخیر بسیار فعال ظاهر شده و در این تابستان نیز داستان به همین شکل بود. باشگاه عربستانی بعد از خروج الکس سنت مکسیمین به دنبال وینیسیوس جونیور وینگر برزیلی رئال مادرید بود و آن ها حتی پیشنهاد وسوسه کننده ای نیز ارسال کردند اما به خاطر خروج ناگهانی فیراس البریکان، مجبور شدند به جای وینگر به سراغ جذب مهاجم بروند و در آخر، ایوان تونی را از برنتفورد خریداری کردند.

به نقل از سایت گل، خالد العیسی در مصاحبه ای گفت: "ما خیلی دوست داشتیم که یک وینگر بزرگ به خدمت بگیریم. وینیسیوس جونیور از رئال مادرید گزینه موردنظر ما بود، اما در حین مذاکرات اتفاق غیرمنتظره ای رخ داد. بازیکنان عربستانی طبق برنامه تحصیلی برای پیشرفت به خارج رفتند ما هم فیراس البریکان را از دست دادیم و توجه ما به خرید مهاجم جلب شد و دیگر به دنبال خرید مهاجم نبودیم. سراغ بازیکنانی مثل ایوان تونی و ویکتور اوسیمهن رفتیم و در نهایت تونی را خریدیم."

4416