منچسترسیتی در خطر از دست دادن 100 امتیاز؟

منچسترسیتی در خطر از دست دادن 100 امتیاز؟

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی در حال حاضر با اتهامات مالی مواجه است و باید دید که در نهایت چه برخوردی با این باشگاه صورت می گیرد.

به گزارش فوتبالی ، در حال حاضر به باشگاه منچسترسیتی یک اتهام سنگین وارد است. این باشگاه 115 مورد تخلفات مالی داشته است و قوانین مالی را در دنیای فوتبال نقض کرده است. فعلا هنوز اتفاقی برای باشگاه منچسترسیتی نیفتاده است و پپ گواردیولا معتقد است که تا زمانی که اتهامات آن ها ثابت نشود، این باشگاه به طور کامل بی گناه است.

اما کیه‌ران مگوایر کارشناس مالی فوتبال پیش بینی وحشتناکی درباره باشگاه منچستر سیتی داشته است. او درباره اوضاعی که در حال حاضر باشگاه منچستر سیتی در آن قرار دارد گفت:" حکمی که دادگاه درباره باشگاه منچستر سیتی می دهد، به احتمال زیاد جریمه مالی نخواهد بود چرا که اگر این اتفاق صورت بگیرد، این ذهنیت شکل می گیرد که تخلفات مالی را می توان با دادن پول به دادگاه حل و فصل کرد. به نظر می رسد که از باشگاه منچستر سیتی امتیاز کسر شود. این کسر امتیاز شدید خواهد بود و از 60 امتیاز تا 100 امتیاز می تواند متغیر باشد و به این ترتیب آن ها را از لیگ برتر انگلیس حذف کند و به دسته پایین تر بفرستد."

1471