لیست رئال مادرید مقابل سوسیداد با پنج غایب

لیست رئال مادرید مقابل سوسیداد با پنج غایب

پایگاه خبری فوتبالی - لیست رئال مادرید برای بازی مقابل سوسیه داد در هفته پنجم لالیگا اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، ادواردو کاماوینگا، داوید آلابا، دنی سبایوس، جود بلینگام و اورلین شوامنی همگی به علت مصدومیت در این بازی غایب هستند. دو تای آخری در حال حاضر شرایط بهتری دارند اما آنچلوتی نخواست رویشان ریسک کند. از سویی مستره دروازه بان سابق تیم جوانان اتلتیکو و چما هافبک تیم جوانان هم در لیست قرار گرفته اند و شانس بازی را دارند.

رئال مادرید از چهار بازی اولش در لالیگا هشت امتیاز کسب کرده است و به دنبال جبران اختلاف چهار امتیازی تا بارسلونا است. رئالی ها کار دشواری پیش رویشان دارند چرا که بازی در زمین سوسیه داد هرگز آسان نبوده است. البته باسکی ها هم شروع فصل خوبی نداشته اند اما در هر صورت رئال مادرید به دنبال کسب پیروزی است و امیدوارند تا تیم فلیک هم دچار لغزش شود تا بتوانند فاصله ایجاد شده را جبران کنند.

لیست رئال مادرید برای بازی با اتلتیکو بدین شرح است: تیبو کورتوا، آندری لونین سرجیو مستره، دنی کارواخال، ادر میلیتائو، لوکاس وازکز، خسوس وایخو، فران گارسیا، آنتونیو رودیگر، فرلاند مندی، فدریکو والورده، لوکا مودریچ، آردا گولر، چما، وینیسیوس جونیور، کیلیان امباپه، رودریگو گوئس، اندریک و براهیم دیاز.

4125