عکس؛ اولین کارت عضویت مسی در باشگاه بارسلونا

عکس؛ اولین کارت عضویت مسی در باشگاه بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا در اقدامی جالب در یکی از بخش های موزه خود، اولین کارت عضویت برخی از ستاره هایی که در تاریخ این باشگاه حضور داشته اند را نگه داشته است.

به گزارش فوتبالی ، بدون تردید لیونل مسی بزرگترین بازیکن تاریخ باشگاه بارسلونا به حساب می آید. مسی در سن کم از فوتبال آرژانتین به آکادمی باشگاه بارسلونا یعنی لاماسیا آمد و در بارسا رشد کرد و تبدیل به یکی از بهترین بازیکن های تاریخ فوتبالش شد.

در تصویری که از اولین کارت عضویت لیونل مسی در باشگاه بارسلونا منتشر شده است، می بینیم که این فوق ستاره آرژانتینی در تاریخ ششم ماه مارس سال 2001 میلادی به عضویت باشگاه بارسلونا در آمده است. این کارت مربوط به فصل 2000/2001 از رقابت ها است. در حقیقت مسی در آن زمان به آکادمی بارسا یا همان لاماسیا پیوسته است.

در این کارت همچنین تاریخ تولد لیونل مسی که مربوط به سال 1987 میلادی است نیز دیده می شود. عکس سه در چهار مسی که مربوط به دوران کودکی او است نیز روی این کارت قرار گرفته است.

حالا چیزی حدود 23 سال از زمان صدور این کارت گذشته است و مسی حالا در اینتر میامی حضور دارد و سال های پایانی دوران حرفه ای خود را سپری می کند.

1471