واکنش گواردیولا به مرگ دوست خانوادگی هالند

واکنش گواردیولا به مرگ دوست خانوادگی هالند

پایگاه خبری فوتبالی - به تازگی ایوار اگیا دوست صمیمی و خانوادگی ارلینگ هالند درگذشته است و این قضیه ممکن است موجب شود که ستاره هلندی در بازی منچسترسیتی مقابل برنتفورد غایب باشد.

به گزارش فوتبالی ، فردا (شنبه بیست و چهارم شهریور ماه) منچستر سیتی در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف برنتفورد می رود و باید دید که اوضاع در این بازی به چه شکل پیش می رود. این بازی در ورزشگاه خانگی سیتیزن ها یعنی اتحاد برگزار می شود و تیم گواردیولا میزبان است.

پپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از این بازی درباره شرایط ارلینگ هالند و این که آیا او در این بازی حضور خواهد داشت یا خیر، گفت:" در حال حاضر ارلینگ هالند لحظه های دشواری را تجربه می کند. کسی که درگذشت بسیار به او نزدیک بود و 59 سال سن داشت. به ارلینگ نزدیک هستیم و باید دید که شرایطش چطور است. اگر از لحاظ جسمی و روحی و روانی نتواند در بازی حضور داشته باشد، به او استراحت می دهیم."

گواردیولا همچنین درباره پرونده مالی و اتهامات باشگاه منچسترسیتی گفت:" من یا هر کدام از بازیکنان مثل ارلینگ هالند، وکلای این باشگاه نیستیم و درباره این قضیه نظر نمی دهیم."

1471