بارسلونا چه نوع بازیکنانی را جذب می‌کند؟

بارسلونا چه نوع بازیکنانی را جذب می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - دکو مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا معتقد است که فقط برخی از بازیکنان که تفکری خاص دارند این امکان را دارند که به بارسلونا بپیوندند.

به گزارش فوتبالی ، بارسا در تابستانی که گذشت، دنی اولمو را از لایپزیش به خدمت گرفت اما نتوانست نیکو ویلیامز را جذب کند. آبی و اناری ها در سال های اخیر مشکلات زیادی در حوزه نقل و انتقالات داشته اند و اوضاع برای آن ها چندان مناسب نبوده است. باشگاه بارسلونا با مسائل مالی زیادی دست و پنجه نرم می کند.

دکو مدیر ورزشی بارسلونا درباره شرایط نقل و انتقالاتی باشگاه بارسلونا گفت:" در دنیا بازیکنان زیادی وجود دارند که دوست دارند برای بارسا بازی کنند اما ما به سراغ هر بازیکنی نمی رویم بلکه فقط به سراغ جذب بازیکنانی می رویم که ذهنیت قهرمان شدن دارند و این رویا را دارند که در بارسا جام به دست بیاورند. ما به این سیاست خود ادامه می دهیم تا دوباره باشگاهی با ذهنیت برنده ایجاد کنیم."

دکو درباره این که باشگاه بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فعالیتی خواهد داشت یا نه گفت:" باید دید که اوضاع در آن زمان چگونه خواهد بود. باید شرایط را به طور دقیق تحلیل و بررسی کنیم و پس از آن درباره خرید بازیکن در زمستان تصمیم گیری کنیم."

1471