ستاره‌ای که بایرن مونیخ نگران از دست دادنش است

ستاره‌ای که بایرن مونیخ نگران از دست دادنش است

پایگاه خبری فوتبالی - جمال موسیالا در این روز ها مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپایی قرار گرفته است و همین قضیه موجب شده است تا سران باشگاه بایرن مونیخ نگران از دست دادن این استعداد آلمانی باشند.

به گزارش فوتبالی ، جمال موسیالا بازیکنی است که خیلی ها اعتقاد دارند که در آینده می تواند تبدیل به یکی از بهترین بازیکن جهان شود و شاید یک روزی جایزه توپ طلا را به دست بیاورد. در حال حاضر سه باشگاه بارسلونا، منچسترسیتی و رئال مادرید از مشتری های جمال موسیالا هستند.

کریستوف فرویند، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ درباره پیشنهاد های مختلفی که به جمال موسیالا می شود گفت:" به دنبال این هستیم که قرارداد جمال موسیالا را تمدید کنیم. البته که همیشه پیشنهاد هایی برای او وجود خواهد داشت. هدف ما این است که جمال برای یک دوران طولانی در بایرن مونیخ بماند. امیدوارم که صحبت هایمان با جمال موسیالا در پایان نتایج مثبتی داشته باشد و بتوانیم او را نگه داریم. البته شرایط به این شکل نیست که فشاری به او وارد کنیم."

جمال موسیالا در حال حاضر بیست و یک سال سن دارد. او فرصت های زیادی را پیش روی خودش دارد و باید دید که چه آینده ای را رقم می زند.

1471