رکورد تاریخی رونالدو: یک میلیاردی شد

رکورد تاریخی رونالدو: یک میلیاردی شد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو یک عدد جدید را به کتاب رکوردهایش اضافه کرد.

به گزارش فوتبالی، ستاره پرتغالی به رکورد یک میلیارد دنبال کننده در شبکه های اجتماعی مختلف رسید. در حقیقت رونالدو درون و بیرون به رکورد شکنی ادامه می دهد. او در حال حاضر با 901 گل بهترین گلزن تاریخ فوتبال است و  حالا به رکورد بیش از یک میلیارد دنبال کننده رسیده است. 

خود رونالدو در این باره نوشت:" تاریخ سازی کردیم. یک میلیارد دنبال کننده. این چیزی فراتر از یک عدد است: گواهی بر هیجان، تلاش و عشق ما به فوتبال و همه چیزهای پیرامونش است. از خیابان های مادیرا تا بزرگترین سناریوهای دنیا همیشه در خدمت خانواده ام و شما بودم و حالا یک میلیارد نفر در کنار هم هستیم. در فراز و نشیب ها همیشه کنار همدیگر بودیم. این مسیر، مسیر ماست و در کنار هم نشان دادیم که محدودیتی در دستیابی به اهدافمان وجود ندارد. ممنون که به من باور داشتید، از من حمایت کردید و بخشی از زندگی ام بودید. بهترین ها هنوز در راه است و به تلاش برای کسب پیروزی و تاریخ سازی در کنار هم ادامه می دهیم."

رونالدو در اینستاگرام بیش از 639 میلیون دنبال کننده دارد، در فیسبوک بیش از 170 میلیون دنبال کننده، در شبکه اجتماعی ایکس بیش از 113 میلیون دنبال کننده و در یوتوب بیش از 60.5 میلیون دنبال کننده. رونالدو در شبکه های اجتماعی دیگری در چین نظیر ویبو و کویاشو نیز حساب کاربری دارد.

4125