رقابت سخت رئال مادرید و منچسترسیتی برای خرید ستاره آینده‌دار آلمانی

رقابت سخت رئال مادرید و منچسترسیتی برای خرید ستاره آینده‌دار آلمانی

پایگاه خبری فوتبالی- منچسترسیتی قصد دارد در تابستان 2025 برای خرید جمال موسیالا و فلوریان ویرتز اقدام کند، اما در این مسیر رقیب‌هایی دارد که کار را برایش دشوار خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، به گفته برخی از خبرگزاری‌های نزدیک به منچسترسیتی، این باشگاه تصمیم دارد در پنجره ‌نقل و انتقالاتی تابستان 2025، 300 میلیون پوند بودجه در نظر بگیرد، این یعنی این باشگاه می‌تواند سال آینده برای خرید بهترین و گران‌ترین ستاره‌های دنیای فوتبال اقدام کند. گفته می‌شود یکی از اهداف سیتیزن‌ها خرید جانشینی برای کوین دی بروینه است. دو گزینه اصلی این باشگاه برای جانشینی ستاره بلژیکی، جمال موسیالا و فلوریان ویرتز هستند.

در روزهای اخیر اخباری مبنی بر آغاز مذاکرات مدیران بایرن مونیخ با جمال موسیالا منتشر شد. قرارداد این ستاره جوان در سال 2026 به پایان می‌رسد و اگر دو طرف برای تمدید قرارداد به توافق نرسند، باواریایی‌ها ناچار خواهند شد این بازیکن را تابستان سال آینده به فروش برسانند تا از جدایی رایگان او جلوگیری کنند. فلوریان ویرتز هم در تابستان امسال از چند باشگاه بزرگ اروپایی پیشنهاد دریافت کرد، اما ترجیح داد یک فصل دیگر هم در بایر لورکوزن بماند.

اگر بایرن مونیخ در مذاکرات برای تمدید قرارداد موسیالا پیشرفت خوبی داشته باشد، منچسترسیتی تمام تمرکز خود را معطوف به خرید فلوریان ویرتز خواهد کرد. اما رئال مادرید، رقیب سرسختی برای منچسترسیتی در مسیر جذب ویرتز خواهد بود. به نقل از نشریه اسکای اسپورت آلمان، در حال حاضر رئال مادرید در رقابت برای خرید ویرتز از منچسترسیتی و سایر رقبا جلوتر است. باید دید تا پنجره نقل و انتقالات تابستانی چه اتفاقاتی رقم می‌خورد.

1428