در رئال مادرید، بازیکنان به هم حسودی می‌کنند؟

در رئال مادرید، بازیکنان به هم حسودی می‌کنند؟

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی معتقد است که در حال حاضر در رئال مادرید بازیکنان با یکدیگر دوست هستند و آن ها به هم حسودی نمی کنند و ارتباط خوبی با هم دارند.

به گزارش فوتبالی ، با اضافه شدن امباپه به ترکیب رئال مادرید، حالا مادریدی یک ترکیب کهکشانی دارند که پر از ستاره است. در چنین ترکیب هایی این احتمال پیش می آید که برخی از بازیکنان به یکدیگر حسادت کنند. آنچلوتی معتقد است که در رئال مادرید چنین قضیه ای وجود ندارد.

او پیش از بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد درباره این قضیه گفت:" فضای سالمی در رختکن رئال مادرید وجود دارد و اگر حسادتی میان بازیکنان شکل بگیرد من به این قضیه ورود می کنم. بعضی از بازیکنان در رختکن مسئولیت های بیشتری دارند. بازیکنانی مثل وینیسیوس جونیور و رودریگو با وجود این که جوان هستند اما نمی توان آن ها را بی تجربه دانست. کیلیان در حال پیشرفت است و اوضاع بهتری در ترکیب خواهد داشت. وینیسیوس جونیور هم بازی های زیادی انجام می دهد و یک مهره ثابت است."

آنچلوتی همچنین درباره رودریگو گفت:" او می تواند در پست های زیادی بازی کند. این قضیه به نفع ما است. البته او به طور مستقیم به من نگفته است که مشکلی دارد. رودریگو شایسته این بود که در میان 30 نامزد برتر جایزه توپ طلا قرار بگیرد."

1471