بازیکنان چلسی چه برخوردی با بازیکن جنجالی آرژانتینی داشتند؟

بازیکنان چلسی چه برخوردی با بازیکن جنجالی آرژانتینی داشتند؟

پایگاه خبری فوتبالی - پس از قهرمانی تیم ملی آرژانتین در رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 بود که یک ویدیو با مضمون نژاد پرستی از رختکن آرژانتینی ها منتشر شد و انزو فرناندز هم در آن حضور داشت و آن را استوری کرده بود و در آن علیه بازیکنان سیاهپوست فرانسوی حرف هایی نژاد پرستانه می زد.

به گزارش فوتبالی ، پس از این اتفاق بازیکنان چلسی، انزو فرناندز را آنفالو کردند و مشخص بود که روابط آن ها سرد و کمرنگ شده است. حالا وسلی فوفانا گفته است که به چه شکل این مشکل را در چلسی حل کرده اند.

وسلی فوفانا بازیکن چلسی درباره این قضیه گفت:" سعی کردیم که با راه حلی مسالمت آمیز این مشکل را حل کنیم. وقتی انزو برگشت، یک جلسه در حضور او با مدیران باشگاه برگزار کردیم. به او گفتیم که چرا او را آنفالو کرده ایم. او باید متوجه می شد که کار اشتباهی انجام داده است. انزو عذرخواهی کرد و درباره کارش توضیح داد و از حرف هایش فهمیدیم که نمی خواسته به کسی توهین کند. در واقع او نمی دانسته که این حرف ها می تواند برای ما آزار دهنده باشد. شاید برخی از حرف ها در برخی از کشور ها مسئله خاصی نباشند اما در کشور های دیگری مسائلی مهم و بسیار جدی هستند. این یک نمونه از این موارد بود و حالا امیدوارم که الگویی برای بقیه نیز شده باشد."

1471