یامال اسطوره می‌شود؟ ستاره جوان بارسلونا تمایلی به جدایی ندارد

یامال اسطوره می‌شود؟ ستاره جوان بارسلونا تمایلی به جدایی ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- لامین یامال، ستاره جوان و 17 ساله بارسلونا که در حال حاضر یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیمش به حساب می‌آید در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد تمایل دارد سال‌های زیادی در بارسا بماند و در این باشگاه اسطوره شود.

به گزارش فوتبالی، لامین یامال در یک سال اخیر پیشرفت خیره‌کننده‌ای داشت. او در سن 16 سالگی به ترکیب اصلی بارسلونا رسید و توانست با درخشش در پیراهن بلوگرانا به تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های یورو 2024 دعوت شود. یامال در این تورنمنت هم در کنار نیکو ویلیامز بار خط حمله ماتادورها را به دوش کشید تا نشان دهد در همین سن کم به پختگی کافی برای بازی در بالاترین سطح فوتبال رسیده است.

این بازیکن در این فصل هم شروع بسیار خوبی داشته است. یامال در 4 بازی ابتدایی بارسا در لالیگا، 4 پاس گل و 1 گل به نام خود ثبت کرده است و در تمامی بازی‌ها موفق شد تاثیر مستقیم بر روی گل بگذارد. هواداران بارسلونا امید دارند یامال به همین روند ادامه دهد و تا چند سال دیگر تبدیل به فوق ستاره‌ای در ترکیب کاتالان‌ها شود.

حال خود یامال در مصاحبه‌‎ای اعلام کرده است که تمایل دارد سال‌های زیادی در بارسلونا بماند. این ستاره 17 ساله و جوان در همین رابطه گفت: "من قصد جدایی از بارسلونا ندارم. دوست دارم در این باشگاه اسطوره شوم."

یامال در ادامه صحبت‌های خود به عصبانیت هواداران رئال مادرید از صدرنشینی بارسا اشاره کرد و باید دید آیا کهکشانی‌ها نسبت به اظهارات ستاره جوان تیم رقیب واکنشی نشان می‌دهند یا خیر؟

1428