مهاجم اهل ساحل عاج چلسی به لیگ ترکیه می‌رود

مهاجم اهل ساحل عاج چلسی به لیگ ترکیه می‌رود

پایگاه خبری فوتبالی- دیوید داترو فوفانا مهاجم جوان تیم چلسی با تیم گزتپه ترکیه برای انتقال به توافق رسیده است.

به گزارش فوتبالی، دیوید داترو فوفانا مهاجم ۲۱ ساله چلسی که در زمستان ۲۰۲۳ با انتقالی از تیم مولده بلژیک به چلسی پیوست پس دو انتقال قرضی به تیم‌ها یونیون برلین و برنلی در تابستان امسال به چلسی برگشت و مورد توجه انزو مارسکا قرار نگرفت تا او هم در لیست طولانی بازیکنان فروشی آبی‌ها قرار بگیرد.

این مهاجم اهل کشور ساحل عاج در تابستان امسال بارها در آستانه‌ی انتقال به تیم‌های مختلف قرار گرفت اما بنا به دلایلی قطعی نشدند. لستر سیتی و آئک آتن تیم‌هایی بودند که فوفانا در آستانه‌ی انتقال به آن‌ها قرار داشت و در نهایت منتفی شدند.

به گزارش مت لاو خبرنگار نزدیک به باشگاه چلسی، انتقال قرضی داترو فوفانا به تیم گزتپه ترکیه نهایی شده و تمامی اسناد امضا شده است. در قرارداد دو طرف بندی برای چلسی گنجانده شده است که آبی‌ها می‌توانند در ژانویه این بازیکن را بازگرداند. یکی از دلایلی که منجر به نهایی نشدن قرارداد با آئک آتن شد، قبول نکرد این بند توسط تیم یونانی بود‌.

به نظر می‌رسد با خروج فوفانا، بالاخره پنجره نقل و انتقالاتی چلسی در این تابستان به پایان خواهد رسید اما انتظار می‌رود آبی‌ها در ژانویه و در بازار فروش بازیکن باز هم حضور فعالی داشته باشند.

۱۴۲۸