خرید جدید منچستریونایتد اولین بازی خود را انجام می‌دهد

خرید جدید منچستریونایتد اولین بازی خود را انجام می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی - مانوئل اوگارته خرید جدید منچستر یونایتد برای انجام اولین بازی خود در جمع شیاطین سرخ آماده شده است و باید دید که شرایط برای او به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی ، فردا ( شنبه بیست و چهارم شهریور ماه ) از ساعت 15 در هفته چهارم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد و ساوتهمپتون به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم موفق می شود نتیجه مطلوب خود را به دست بیاورد.

مانوئل اوگارته در این تابستان از باشگاه پاری سن ژرمن به منچستر یونایتد پیوسته است. او با مبلغ 60 میلیون دلار به جمع شیاطین سرخ پیوست. این هافبک اروگوئه ای حالا آمادگی لازم را دارد تا اولین بازی خود را برای منچستر یونایتد انجام بدهد.

اریک تن هاگ درباره شرایط مانوئل اوگارته و همچنین بازیکنانی مثل لوک شاو و راسموس هویلوند گفت:" راسموس هویلوند و لوک شاو در مسیر بهبود قرار دارند البته آن ها برای بازی مقابل ساوتهمپتن آماده نیستند. در مورد شرایط مانوئل اوگارته، اوضاع متفاوت است چرا که دیدیم او برای اروگوئه بازی کرد. حالا او در این جا حضور دارد و می تواند در این بازی به میدان برود."

1471