معاون پرسپولیس اعلام کرد؛ گاریدو مسئول جدایی اجباری اسدبیگی

معاون پرسپولیس اعلام کرد؛ گاریدو مسئول جدایی اجباری اسدبیگی

پایگاه خبری فوتبالی – معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس، سرمربی این تیم را مسئول وضعیت به وجود آمده برای سینا اسدبیگی می‌داند.

به گزارش فوتبالی، چند روز پیش اخبار زیادی درباره وضعیت سینا اسدبیگی منتشر شد. با جذب سعید مهری، باید سینا اسدبیگی از پرسپولیس جدا می شد تا مدیران تیم سرخپوش بتوانند کارت بازی مهری را دریافت کنند.

پس از حواشی بوجود آمده و حضور اسدبیگی در باشگاه پرسپولیس، این بازیکن اعلام کرد که گاریدو به او اعتقاد دارد:" برخی افراد نمی‌خواهند من در پرسپولیس باشم. من 2 بازی به صورت ثابت بازی کردم و گاریدو من را می‌خواهد."

پس از این صحبت ها، باشگاه پرسپولیس نامه رسمی به اسدبیگی ارسال می کند و از او درخواست می‌کند تا در تمرینات پرسپولیس شرکت نکند و سپس باشگاه پرسپولیس مصاحبه‌ای با گاریدو انجام می دهد که او در این مصاحبه تاکید می‌کند که اسدبیگی را نمی‌خواهد.

پس از حواشی بیشتری که بوجود آمد، این بار حسین بادامکی در تمرین امروز پرسپولیس به صورت رسمی اعلام کرد که گاریدو، اسدبیگی را نمی خواست.

او گفت: ما تا پایان 28 شهریور که پایان پنجره نقل‌وانتقالاتی است، فرصت داریم. باید با اسدبیگی دوباره صحبت کنیم و ببینیم که آیا امکان توافق وجود دارد؟ سینا اسدبیگی به نظرم بازیکن خیلی خوبی است، ولی شاید زمان مناسبی برای خروج ایشان از لیست تیم نبود. ناچار شدیم که این کار را انجام بدهیم. او مصاحبه کرد که فشار باشگاه بود. من واقعاً خودم به او گفتم واقعاً چنین چیزی نیست. به او گفتم اگر قرار بود باشگاه در مورد نقل‌وانتقالات بازیکنان تصمیم بگیرد، روز اول این کار را انجام می‌داد و  به ایشان اطلاع می‌دادیم. در حالی که جزو لیست ما بوده و مربی او را بازی داده است. خروج ایشان تصمیم مربی بود و خودشان با اسدبیگی صحبت کردند. 

بادامکی یادآور شد: چون دیدم اسم مرا آوردند، باید بگویم من نماینده باشگاه هستم و باید با بازیکن صحبت کنم. چه بازیکنی که قرار است جذب یا بازیکنی که از لیست تیم جدا شود. شاید سوتفاهماتی ایجاد شود ولی امیدوارم برای او اتفاقات خوبی بیفتد.

۸۸۱۳