پیش‌بازی فولاد - خیبر؛ اهوازی‌ها، امیدوار به آمار گل‌محمدی

پیش‌بازی فولاد - خیبر؛ اهوازی‌ها، امیدوار به آمار گل‌محمدی

پایگاه خبری فوتبالی - یحیی گل‌محمدی برای جبران شکست هفته گذشته، محکوم به کسب پیروزی بازی خانگی فردا در اهواز است.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، فولاد خوزستان در اهواز میزبان خیبر خرم آباد است.

فولادی‌ها که هفته گذشته مقابل پرسپولیس شکست خورده و اولین باخت فصل خود را رقم زدند، برای جبران این نتیجه و عقب نماندن از قافله مدعیان لیگ برتری، محکوم به کسب پیروزی در مسابقه فردا در اهواز هستند و یحیی گل‌محمدی به خوبی می‌داند نباید در چنین مسابقاتی امتیاز از دست دهد تا فولاد این فصل دوباره چهره خطرناک سابق خود را داشته باشد.

در سمت مقابل خیبر که بازی ابتدایی خود را در تهران مقابل هوادار پیروز شده بود، دو مسابقه خانگی برابر دو تیم اصفهانی سپاهان و ذوب آهن داشته و پس از قبول شکست برابر طلایی‌پوشان و کسب یک تساوی برابر گاندوها، باید در اهواز به مصاف فولاد برود و باید دید شاگردان رضا مهاجری در این دیدار چه نتیجه‌ای کسب خواهند کرد.

آمار یحیی برابر خیبر و مهاجری باعث امیدواری هواداران خوزستانی است. جایی که سرمربی کنونی فولاد از ۱۰ تقابل با مهاجری فقط یک بار باخته و در ۷ بازی پیروز بوده است. یحیی اما فقط یک بار برابر تیم خیبر قرار گرفته که در آن تک مسابقه برنده بوده و باید دید فردا هم موفق به حفظ این آمار مثبت خود خواهد بود یا نه.

نتیجه هفته گذشته: فولاد در قزوین با دو گل مغلوب پرسپولیس شد و خیبر در خرم‌آباد به تساوی یک بر یک مقابل ذوب آهن دست یافت.

وضعیت در جدول: فولاد با ۴ امتیاز در رده دهم قرار گرفته و خیبر هم با ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر، هفتم است.

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران

فولاد خوزستان - خیبر خرم آباد

شنبه ۲۴ شهریور ساعت ۱۹:۳۰

ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

تیم داوری: علی بای - فرهاد مروجی - محمد هاشمی نسب - یعقوب آشوری

1997