هفت سال است که منچسترسیتی باید محروم شود!

هفت سال است که منچسترسیتی باید محروم شود!

پایگاه خبری فوتبالی - خاویر تباس رییس لیگ فوتبال اسپانیا یا همان لالیگا معتقد است که باشگاه منچسترسیتی از سال 2017 به خاطر تخلفات مالی باید از حضور در رقابت های اروپایی محروم می شد.

به گزارش فوتبالی ، باشگاه منچستر سیتی در سال های اخیر بار ها به نقض قوانین مالی متهم شده است اما اتفاقی در رابطه با محروم شدن این باشگاه رخ نداده است. خاویر تباس اعتقاد دارد که این محرومیت درباره منچستر سیتی باید اتفاق می افتاد چرا که این قضیه اعتبار لیگ برتر انگلیس را زیر سوال می برد.

خاویر تباس درباره این قضیه گفت:" در سال 2017 وقتی که من به شهر منچستر رفته بودم، گفتم که باشگاه هایی با سبک منچسترسیتی و پاری سن ژرمن باید با محرومیت مواجه شوند. در آن زمان مدیران این باشگاه ها به شدت از دست من عصبانی شدند. حتی دیدیم که منچستر سیتی از حضور در رقابت های اروپایی محروم شد اما بعدا این محرومیت برداشته شد. این پرونده از سال 2017 وجود دارد و هفت سال است که هنوز اقدامی جدی درباره این ماجرا ندیده ایم. در زمینه مالی تخلفاتی در لیگ برتر انگلیس و از سوی باشگاه منچستر سیتی وجود دارد و اقدام نکردن در این زمینه موجب می شود تا اعتبار لیگ برتر انگلیس که بهترین لیگ جهان است زیر سوال برود."

1471