منچسترسیتی به خاطر عزاداری به هالند مرخصی می‌دهد؟

منچسترسیتی به خاطر عزاداری به هالند مرخصی می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند به تازگی یکی از دوستان خانوادگی خود را از دست داده است و همین قضیه ممکن است موجب شود تا او در بازی منچسترسیتی مقابل برنتفورد حضور نداشته باشد و غایب باشد.

به گزارش فوتبالی ، فردا (شنبه ۲۴ شهریور ماه) منچسترسیتی در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف برنتفورد می رود و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد.

ارلینگ هالند به تازگی ایوار اگیا یکی از دوستان صمیمی خانوادگی خود را از دست داده است. ارتباط هالند با ایوار اگیا به شکلی بوده که هالند او را عمو صدا می زده است و حالا در غم از دست دادن او سوگوار شده است.

برخی از رسانه ها این احتمال را مطرح کرده اند که ارلینگ هالند به خاطر این ناراحتی از باشگاه منچستر سیتی تقاضای مرخصی کرده است و نمی خواهد در بازی سیتیزن ها مقابل برنتفورد حضور داشته باشد. پپ گواردیولا هم همواره به مسائل خانوادگی بازیکنان اهمیت داده است و به همین دلیل اگر هالند مقابل برنتفورد حضور نداشت، دلیلش مشخص است.

هالند در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس، پس از گذشت سه هفته موفق شده است هفت گل به ثمر برساند و در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.

1471