رقابت شدید در پست دفاع راست تیم میلان

رقابت شدید در پست دفاع راست تیم میلان

پایگاه خبری فوتبالی- تیم میلان در حال حاضر با توجه به حضور داویده کالتبریا و الساندرو فلورنزی و همچنین جذب امرسون رویال رقابت جذابی در سمت راست خط دفاع خود دارد.

به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنانی که تیم میلان در طول پنجره نقل و انتقالات تابستانی به دنبال جذب او بود، امرسون رویال مدافع راست برزیلی تیم تاتنهام بود که روسونری در نهایت توانست با مبلغ ۱۵ میلیون یورو این مدافع سابق بارسلونا و رئال بتیس را جذب کند.

اما حالا با حضور امرسون رویال در ترکیب میلان به گزارش توتو اسپورت ایتالیا، رقابت شدیدی در پست دفاع راست روسونری سکل گرفته است. انتخاب بین کاپیتان داوید کالابریا و خرید جدید امرسون رویال برای فونسکا در بازی شنبه شب مقابل ونتزیا وجود دارد.

در ادامه گزارش توتو اسپورت آمده که در حال حاضر سرمربی میلان حضور مدافع برزیلی را ترجیح می‌دهد اما این سرمربی پرتغالی پس از تمرین روز جمعه تصمیم نهایی خودش را خواهد گرفت.

الساندرو فلورنزی دیگر بازیکن میلان در پست دفاع راست است اما او به دلیل مصدومیت تا اواخر ماه فوریه سال آینده میلادی از میادین دور خواهد بود.

روسونری در حالی شنبه شب به مصاف تیم ونتزیا می‌رود که با گذشت سه هفته از سری آ هنوز نتوانسته یک برد را کسب کند و پائولو فونسکا برای خروج از بحران احتمالی نیاز به برد در این بازی خانگی را دارد.

۱۴۲۸