سوالی که برای سرمربی لیورپول خسته کننده است

سوالی که برای سرمربی لیورپول خسته کننده است

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر برخی از بازیکنان لیورپول مثل محمد صلاح و ترنت الکساندر آرنولد در فصل آخر قرارداد خود با باشگاه لیورپول قرار دارند و به این ترتیب در صورتی که قرارداد آن ها تمدید نشود، در مسیر جدایی به شکل رایگان از باشگاه لیورپول قرار می گیرند.

به گزارش فوتبالی ، محمد صلاح گفته بود که این فصل آخرین فصل حضورش در لیورپول است اما باید دید که شرایط برایش به چه شکل پیش می رود و ممکن است که باشگاه لیورپول پیشنهاد خوبی به او بدهد و نظرش را عوض کند.

آرنه اسلوت سرمربی باشگاه لیورپول، سوال پرسیدن درباره شرایط محمد صلاح و ترنت الکساندر آرنولد را خسته کننده می داند. فردا از ساعت 17:30 لیورپول در رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف نانیتگهام فارست می رود. در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی وقتی خبرنگاران از اسلوت درباره شرایط قرارداد بازیکنان سوال کردند، او گفت:" من این جا نیستم تا درباره قرارداد های بازیکن ها حرف بزنم. این سوال ها خسته کننده است و من هم باید جواب های خسته کننده بدهم. فعلا باید با این بازیکن ها کار کنم تا بهترین عملکرد ممکن را از آن ها داشته باشم و نتایج خوبی به دست بیاورم."

1471