مدافع رم پیشنهاد گالاتاسرای را رد کرد

مدافع رم پیشنهاد گالاتاسرای را رد کرد

پایگاه خبری فوتبالی- نیکولا زالفسکی، وینگ بک لهستانی باشگاه آاس رم، پس از رد پیشنهاد گالاتاسرای به صورت رسمی در این باشگاه ماندنی شد.

به گزارش فوتبالی، مطابق گزارش اسکای اسپورت، گالاتاسرای که به دنبال جذب این بازیکن جوان لهستانی بود، پیشنهادی رسمی ارائه داد، اما زالفسکی تصمیم گرفت تا در رم باقی بماند و به کار خود در سری آ ادامه دهد. زالفسکی که از محصولات آکادمی آاس رم به شمار می‌رود، در فصول اخیر به یکی از بازیکنان مهم و با استعداد تیم تبدیل شده است. به نظر میرسد پیشنهاد گالاتاسرای برای رم و زالفسکی قابل قبول نبود و هم باشگاه و هم بازیکن پیشنهاد تیم ترکیه ای را رد کردند. با وجود تلاش مجدد مذاکرات از طرف گالاتاسرای ، مذاکرات برای نیکولا زالفسکی به طور قطعی شکست خورده است.

او با توانایی‌های خود در هر دو فاز دفاعی و هجومی، نقش مهمی پس از ورود به ترکیب تیم اصلی جالوروسی از زمان حضور ژوزه مورینیو در ترکیب ایفا می‌کند. این تصمیم او برای ماندن در رم نشان از تعهد این بازیکن به تیم و آینده‌ خود در ترکیب دانیله دروسی در این باشگاه دارد. گالاتاسرای که به دنبال تقویت ترکیب خود برای رقابت‌های داخلی و اروپایی بود، حالا باید به دنبال گزینه‌های دیگری برای تقویت جناح چپ خود باشد.

۱۰۰۹