بازیکن مغضوب سرمربی تیم ملی فوتسال زنان در بین برترین‌های جهان

بازیکن مغضوب سرمربی تیم ملی فوتسال زنان در بین برترین‌های جهان

پایگاه خبری فوتبالی- سایت معتبر فوتسال پلنت که همه ساله بهترین های فوتسال جهان را معرفی می کند، نام محدثه محمدی را در بین کاندیدای ۱۰ بازیکن برتر جهان قرار داد.

به گزارش فوتبالی، سایت معتبر فوتسال پلنت که برترین‌های فوتسال جهان در هر سال میلادی را معرفی می‌کند، از ۱۰ نامزد نهایی برترین بازیکن سال ۲۰۲۳ رونمایی کرد که نام محدثه محمدی بازیکن فصل گذشته تیم پالایش نفت آبادان قهرمان سوپر لیگ فوتسال زنان در این لیست دیده می شود.

محدثه محمدی سال گذشته همراه با تیم فوتسال پالایش نفت آبادان قهرمان سوپرلیگ فوتسال زنان شد و به گفته اکثر کارشناسان نقش موثری در این قهرمانی داشت. این بازیکن در مسابقات آسیای مرکزی هم با تیم ملی فوتسال زنان قهرمان شد. محدثه محمدی در مراسم برترین های فوتسال ایران هم جزو کاندیدای برترین بازیکن سال ایران قرار داشت اما در نهایت پس از مارال ترکمان دوم شد. محمدی سال گذشته و قبل از شروع فصل فوتسال ایران در لیگ اندونزی و تیم موارا حضور داشت و یک تجربه هم آنجا بدست آورد.

پیش از این در بخش زنان، فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، پریسا امامی زاده سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان، فرزانه توسلی دروازه بان تیم ملی فوتسال زنان، مارال ترکمان در بخش برترین بازیکن جوان و باشگاه پالایش نفت آبادان در بخش های مختلف از نگاه فوتسال پلنت به عنوان کاندیدا معرفی شده اند.

6001