ادعای جالب مورینیو درباره پیشنهاد تیم ملی انگلیس

ادعای جالب مورینیو درباره پیشنهاد تیم ملی انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو سرمربی فنرباغچه ترکیه ادعا کرده که دو بار در گذشته پیشنهاد نشستن روی نیمکت تیم ملی انگلیس را رد کرده است.

به گزارش فوتبالی، سرمربی پرتغالی در کریر خود موفق به کسب 26 جام معتبر از جمله 2 قهرمانی در چمپیونز لیگ شده و حالا ادعا کرده که چند بار پیشنهاد تیم های ملی را رد کرده و فعلاً مربیگری در عرصه ملی، جزو اهداف اصلی او نیست.

به نقل از سایت گل، مورینیو به HT SPORT گفت: "چند بار فرصت مربیگری در تیم ملی را داشتم، اما همیشه به آن ها جواب رد دادم. من 2 پیشنهاد از سوی تیم ملی انگلیس داشتم، اما آن را نپذیرفتم، چون شغلی نیست که مرا خوشحال نگه دارد. یک یا دو بازی در هر ماه، سفر کردن برای مشاهده عملکرد بازیکنان و انتظار برای تورنمنت های بزرگ و ... دلایلی هستند که مرا از این شغل منصرف می کنند. در حال حاضر انرژی زیادی برای صرف کردن دارم. شاید یک روز که خسته و پیر شدم، به سراغ تیم های ملی بروم، اما نه امروز."

این خبر خوشحال کنننده ای برای هواداران فنرباغچه بود. این باشگاه از سال 2013-14 قهرمان لیگ ترکیه نشده و حالا هدف اصلی مورینیو، قهرمانی در سوپرلیگ ترکیه با فنرباغچه است.

4416