عکس؛ ارزشمندترین بازیکنان قرضی حال حاضر فوتبال اروپا

عکس؛ ارزشمندترین بازیکنان قرضی حال حاضر فوتبال اروپا

پایگاه خبری فوتبالی- فصل نقل و انتقالات به پایان رسید و برخی بازیکنان هم که نتوانستند به صورت دائمی از تیمشان جدا شوند، به صورت قرضی به تیم دیگری پیوستند.

به گزارش فوتبالی، یکی از راه‌هایی که باشگاه‌های بازیکنان مورد نظر خود را به دست می‌آورند، جذب قرضی بازیکنان است. برخی باشگاه‌ها توانایی مالی خرید بازیکن را ندارند و یا حتی باشگاه مبدا علاقه‌ای به فروش دائمی بازیکن خود ندارد، در چنین حالتی است که خرید قرضی راه حل انتقال بازیکن به باشگاه جدید است. حالا در این مطلب تصمیم داریم به ارزشمندترین بازیکنانی بپردازیم که در حال حاضر به صورت قرضی در تیم دیگری بازی می‌کنند.

در قاب دروازه جیورجی مامارداشویلی قرار دارد. این سنگربان گرجستانی تابستان امسال با قراردادی به عضویت باشگاه لیورپول در آمد، اما قرمزها که همچنان به آلیسون بکر اعتماد کافی دارند، تصمیم گرفتند حداقل یک فصل مامارداشویلی را به والنسیا قرض بدهند.

خط دفاعی این تیم را بازیکنانی همچون آگوئرد، ژان کلیر تودیبو و کوسونو تشکیل می‌دهند. شناخته‌شده‌ترین نام در این بین تودیبو است که مورد توجه یوونتوس هم قرار گرفته بود اما در نهایت به وستهام پیوست.

جیمز وارد پروس، گودموندسون و ژاوی سیمونز هم خط هافبک تیم ارزشمندترین بازیکنان قرضی دنیای فوتبال را شکل دادند. سیمونز که چند مشتری جدی دیگر هم داشت در نهایت تصمیم گرفت یک فصل دیگر هم به صورت قرضی در لایپزیش بماند.

نیکو گونزالز، رحیم استرلینگ، تامی آبراهام و ویکتور اوسیمن بازیکنان هجومی این تیم هستند. ویکتور اوسیمن هم از چلسی پیشنهاد داشت اما راهی گالاتاسرای ترکیه شد.

1428