مظفری‌زاده: جوسازان بیرانوند، با تیم ملی و تراکتور دشمنی دارند!

مظفری‌زاده: جوسازان بیرانوند، با تیم ملی و تراکتور دشمنی دارند!

پایگاه خبری فوتبالی - سرپرست مدیرعاملی تراکتور از لفظ عجیبی برای توصیف جوسازان پیرامون علیرضا بیرانوند استفاده کرده است.

به گزارش فوتبالی، پرونده شکایت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند آنقدر به درازا کشیده تا بارها و بارها شاهد گمانه‌زنی‌ها در این ارتباط باشیم. موضوعی که گویا تمامی ندارد و مشخص نیست چه زمانی رای نهایی آن توسط کمیته تعیین وضعیت صادر خواهد شد تا این حرف و حدیث‌ها پایان یابد.

در جدیدترین گمانه‌زنی، اینطور شنیده شده بود که قرار است بعد از اتمام بازی تیم ملی با امارات، رای نهایی بیرانوند صادر شود ولی هنوز که چنین اتفاقی رخ نداده است. موضوعی که خود علیرضا بیرانوند هم در بازگشت با تیم ملی به آن واکنش نشان داد و از مسئولان مربوطه خواست سریعاً درباره این پرونده تصمیم‌گیری کنند.

حالا و یک روز قبل از بازی تراکتور با ذوب آهن، سرپرست مدیرعاملی تراکتور مصاحبه‌ای با رسانه رسمی این باشگاه داشته و درباره این موضوع صحبت کرده است.

مظفری‌زاده در این زمینه چنین گفته است: «جالب است در روزهایی که تیم ملی بازی‌های حساس را پشت سر می‌گذاشت و همچنین تراکتور نیز در آستانه مسابقات آسیایی قرار دارد، برخی مجریان صدا و سیما علیه شماره یک تیم ملی جوسازی می‌کنند. قطعاً این افراد با تیم ملی و تراکتور دشمنی دارند. ارکان فدراسیون فوتبال نباید تحت تأثیر چنین جوسازی‌ها و فشارهای رسانه‌ای قرار گیرد و از سوی دیگر باشگاه هم از افرادی که ادعاهای واهی مطرح می‌کنند، شکایت خواهد کرد.»

1997