واکنش بالوتلی به مخالفت هندی‌ها با انتقالش

واکنش بالوتلی به مخالفت هندی‌ها با انتقالش

پایگاه خبری فوتبالی - در روزهای اخیر خبری منتشر شده بود که یک باشگاه هندی با جذب ماریو بالوتلی مخالفت کرده و به سینه این بازیکن دست رد زده چرا که او و رفتارش را نمی پسندد!

به گزارش فوتبالی، این خبر حسابی جنجال ساز شد چرا که بازیکنی که زمانی در تیم های بزرگ اروپا بازی می کرد، حالا حتی توسط باشگاهی در لیگی کوچک در آسیا نیز با بی توجهی قرار گرفته بود.

حالا بالوتلی در پیامی اینستاگرامی به این شایعه واکنش نشان داده است. وی نوشته است:" در روزهای اخیر می بینم که اخبار زیادی در مورد من ساخته می شوند. تنها کاری که می کنم این است که با سختکوشی تلاش می کنم، تمرین می کنم و آماده هستم تا هر جایی که خودم بخواهم، بتوانم بازی کنم. به زودی در این باره صحبت خواهم کرد و همه چیز را روشن خواهم کرد. برای من مهم است که بتوانم تمرین کنم و آرامش خود را حفظ کنم. پیشنهادهایی دریافت کردم و در جستجوی بهترین پروژه برای خودم هستم. رسانه ها، تیم ها، هواداران و ... همچنان مزخرفاتی را بارها و بارها در مورد من می سازند."

آخرین باشگاه بالوتلی، آدانا دمیر اسپور در لیگ ترکیه بود که در این تیم هم مثل بقیه تیم هایش جنجال ها و حاشیه های خاص خود را داشت اما در حال حاضر بدون تیم مانده است.

4125