سرمربی اسپانیایی آرسنال در آستانه تمدید بلندمدت

سرمربی اسپانیایی آرسنال در آستانه تمدید بلندمدت

پایگاه خبری فوتبالی- میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال قصد دارد به زودی قرارداد خود را با توپچی‌ها تمدید کند.

به گزارش فوتبالی، در سال‌های اخیر هیچ مربی‌ای به اندازه میکل آرتتا در آرسنال موفق عمل نکرد. حتی آرسن ونگر هم نتوانست در سال‌های آخر حضورش در آرسنال این تیم را در کورس قهرمانی نگه دارد، اما میکل آرتتا دو سال است که آرسنال را در جمع مدعیان اصلی قهرمانی قرار داده و با شروع قاطعانه در این فصل، احتمالا امسال هم جزو مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس باشد.

این عملکرد درخشان با این‌که قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را با خود به ارمغان نیاورد، اما نظر مثبت هواداران آرسنال را جلب کرد. مدیران آرسنال هم از نمایش‌های تیم تحت هدایت آرتتا رضایت دارند و همچنان تصمیم دارند به همکاری با او ادامه دهند. قرارداد آرتتا با آرسنال در سال 2027 به پایان می‌رسد، اما مذاکرات برای تمدید قرارداد او جریان دارد.

به نقل از چند خبرنگار انگلیسی، میکل آرتتا برای تمدید قراردادش با مدیران آرسنال به توافق رسیده است. او تصمیم دارد قراردادش را با آرسنال به صورت بلندمدت تمدید کند. این خبر می‌تواند پیش از دیدار حساس مقابل تاتنهام، روحیه خوبی به بازیکنان و اعضای تیم آرسنال تزریق کند.

میکل آرتتا در دو فصل اخیر پیشنهادهایی دریافت کرده است. به طور مثال در مقطعی صحبت‌هایی مبنی بر جانشینی او به جای ژاوی هرناندز در بارسلونا مطرح شده بود، اما آرتتا ترجیح داد پروژه‌ای که خودش در آرسنال شروع کرده را ادامه بدهد. او فعلا قصد ندارد از آرسنال جدا شود.

1428