پیش‌بازی سپاهان - ملوان؛ طلسم کور ۱۱ ساله در اصفهان!

پیش‌بازی سپاهان - ملوان؛ طلسم کور ۱۱ ساله در اصفهان!

پایگاه خبری فوتبالی - سپاهان آخرین بار ۱۱ سال پیش در اصفهان موفق به شکست ملوان در مسابقات لیگ برتری شده است.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته چهارم لیگ برتر، سپاهان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان باید از ملوان بندر انزلی پذیرایی کند. دیداری که برای سپاهان در اصفهان مدت‌هاست منجر به کسب سه امتیاز نشده و باید دید تغییر ورزشگاه از نقش جهان به فولادشهر این طلسم کهنه را خواهد شکست یا نه.

این مسابقه البته دیداری بالای جدولی هم محسوب می‌شود و سپاهانی که ۹ امتیاز کامل از سه دیدار گرفته، باید مقابل ملوانی که از ۳ بازی موفق به کسب ۷ امتیاز شده و در رده سوم جدول جای دارد، قرار بگیرد و باید دید یکی از این دو تیم بالاخره اولین شکست فصل را تجربه خواهد کرد یا نه.

سپاهانی‌ها با کسب امتیازات صد در صدی به تعطیلات فیفادی رفتند و حالا ژوزه مورایس و شاگردانش قبل از اولین بازی آسیایی، باید مقابل ملوانی قرار بگیرند که اگر چه در جام حذفی موفق به شکست آن‌ها در اصفهان شده‌اند اما از آخرین برد طلایی پوشان برابر قوی سپید در اصفهان چیزی حدود ۱۱ سال می‌گذرد.

آخرین بار این تیم تحت هدایت زلاتکو کرانچار فقید بود که با نتیجه سه بر یک و با گل های احسان حاج‌صفی، امید ابراهیمی و احمد جمشیدیان در مقابل تک گل محمد حیدری توانست از سد ملوان تحت هدایت محمد احمدزاده بگذرد و ملوان پس از این شکست دیگر هیچ‌گاه در اصفهان در بازی های لیگ برتری برابر سپاهان نباخته است.

اما شاگردان مازیار زارع هم شرایط خوبی در این سه هفته داشته‌اند و توانسته‌اند با کسب دو برد و یک تساوی تیمی باشند که نتایج خوبی گرفته‌اند و باید دید می‌توانند اولین تیمی باشند که این فصل از سپاهان موفق به امتیازگیری شده یا نه.

نتیجه هفته گذشته: سپاهان در میزبانی خود در اراک با یک گل از سد شمس آذر گذشت و ملوان در انزلی با نتیجه ۳ بر ۱ چادرملو را شکست داد.

وضعیت در جدول: سپاهان با ۹ امتیاز در صدر قرار دارد و ملوان با ۷ امتیاز سوم است.

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران

سپاهان - ملوان

جمعه ۲۳ شهریور ساعت ۱۸:۴۵

ورزشگاه فولادشهر اصفهان

تیم داوری: موعود بنیادی فر - حامد صفایی - بهمن عبدالهی - وحید زمانی

1997