پیش‌بازی تراکتور - ذوب‌آهن؛ اسکوچیچ به گربه سیاه تی‌تی‌ها رسید

پیش‌بازی تراکتور - ذوب‌آهن؛ اسکوچیچ به گربه سیاه تی‌تی‌ها رسید

پایگاه خبری فوتبالی - تراکتور فصل گذشته هر دو دیدار رفت و‌ برگشت را مقابل ذوب‌آهن واگذار کرده است.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته چهارم لیگ برتر، تراکتور در تبریز میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود. دیداری که پرشورها امیدوارند با کسب برتری، علاوه بر شکستن طلسم ذوب‌آهن، به شرایط خوب خود پیش از فیفادی ادامه دهند و با روحیه‌ای مناسب به مصاف اولین دیدار آسیایی خود بروند.

قرمزها پیش از فیفادی با کسب ۷ امتیاز از سه بازی موفق شدند در رده دوم جدول قرار بگیرند و حالا اسکوچیچ و شاگردانش به دنبال ادامه روند مناسب خود پیش از تعطیلات هستند و به همین منظور باید از این مسابقه خانگی بیشترین بهره را ببرند.

همچنین دیدار با ذوب آهن در شرایطی است که تی‌تی‌ها باید چند روز آتی در اولین مسابقه آسیایی خود در قطر به مصاف الوکره بروند و بر همین اساس دیدار با شاگردان محمد ربیعی برای این تیم حائز اهمیت خواهد بود.

در سمت مقابل ذوب آهن اما نتوانسته در سه بازی نخست خود در لیگ برتر به بردی دست یابد و به سه تساوی رسیده تا گاندوها سخت به دنبال پیروزی در شهری باشند که فصل گذشته با نتیجه درخشان چهار بر یک توانستند تیم تحت امر پاکو خمز را شکست دهند؛ دیداری که یکی از دلایل اصلی کنار رفتن سرمربی اسپانیایی هم بود.

ذوب‌آهن فصل قبل هر دو دیدار رفت و برگشت را برابر تراکتور پیروز شد و بازی جام حذفی را هم در ضربات پنالتی واگذار کرد تا رقیبی سرسخت برای پرشورها باشد. سبزپوشان همچنین از سه دیدار اخیر خود در لیگ برتر در تبریز دو بار برنده بوده‌اند و آخرین باخت آن‌ها در این شهر به سه سال قبل برمی‌گردد تا اسکوچیچ، بعد فیفادی ملزم به گذر از گربه سیاه باشد.

با این وجود ذوب آهن تیمی است که تراکتور بیش از همه در لیگ برتر مقابلش پیروز شده است. از ۳۶ بازی برگزار شده بین دو تیم در لیگ، سهم تراکتور ۱۳ پیروزی و ذوبی‌ها ۱۰ برد بوده و ۱۳ مسابقه هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده و باید دید این دیدار چه نتیجه‌ای در بر خواهد داشت.

دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد کر، سجاد آشوری و پویا پورعلی چهار تراکتوری هستند که سابقه بازی برای تیم اصفهانی را در کارنامه دارند و در سمت مقابل داود نوشی صوفیانی، نادر محمدی و سبحان خاقانی پیراهن قرمز تراکتور را در گذشته بر تن کرده‌اند.

نتیجه هفته گذشته: تراکتور در تهران با نتیجه چهار بر سفر از سد هوادار گذشت و ذوب آهن در خرم‌آباد با تساوی یک بر یک مقابل خیبر متوقف شد.

وضعیت در جدول: تراکتور با ۷ امتیاز دوم است و ذوب‌آهن با ۳ امتیاز در رده یازدهم قرار دارد.

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران

تراکتور - ذوب آهن

جمعه ۲۳ شهریور ساعت ۱۹:۳۰

ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

تیم داوری: حسن اکرمی - علیرضا ایلدروم -محمد عطایی - فرهاد امینی

1997