آمار جالب تیم ملی در شکست نخوردن؛ فقط کلمبیا بالاتر از ماست

آمار جالب تیم ملی در شکست نخوردن؛ فقط کلمبیا بالاتر از ماست

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی ایران بعد از مسابقات جام جهانی 2022 آمار فوق‌العاده قابل توجهی داشته که می‌تواند بهتر هم شود.

به گزارش فوتبالی، بعد از عملکرد ضعیف تیم ملی در جام جهانی با هدایت کارلوس کی‌روش که مهمترین آن باخت سنگین به انگلیس در دیدار اول بود، شاهد تغییرات در کادر فنی تیم ملی بودیم و امیر قلعه‌نویی جانشین کارلوس کی‌روش شد.

تیم ملی بعد از جام جهانی، 23 مسابقه – چه رسمی و چه غیررسمی داشته – که تنها در یکی از آن‌ها شکست خورده که آن‌هم به دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا و تقابل تلخ با قطر برمی‌گردد. 

نکته جالب این است که در جمع 10 تیم شکست‌ناپذیر فوتبال ملی جهان از جام جهانی 2022 به بعد تنها تیم ملی کلمبیا با انجام 25 بازی و قبول یک شکست ( که به فینال کوپا آمه‌ریکا و باخت مقابل آرژانتین بازمی‌گردد) از ایران بهتر کار کرده و به نوعی مهمترین رقیب شاگردان امیر قلعه‌نویی در این امر مهم، خامس رودریگز و یارانش است!

طبق آمار سایت ترانسفرمارکت، فقط دو تیم ایران و کلمبیا یک باخت را مقابل نام خود می‌بیند و غول‌هایی نظیر اسپانیا، آرژانتین و مراکش که در رده‌های سوم تا پنجم هستند هر کدام 2 بار متحمل شکست شده‌اند.

9098